cyklat en bit idag med min fina älskling

Känns bra faktiskt men växlarna på min cykel är paj så jag har som en "vanlig" cykel så allt med vas kalorier heter struntar jag lite i eller tar med en nypa salt. 
 
Huvudsaken är att jag rör mig o jag känner ju att mina muskler börjar vakna till liv.
Gjorde mitt första Nike pass också! Kolla vilken tid. ..;) För o vara helt otränad så är de fett bra tycker jag! 😄 
Men.jag avbröt min månads planering och gjorde en egen! 
Sakta men säkert! 
Imorgon blir det yoga!  Nu börjar jag äntligen! 
Och gymma också!  :D 
 
Btw jag kanske byter till nattstad.se pga att dem har en bättre app.. men vi får väl se: )  
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0