28/05-14

Då var sommaren här!
Jätte dålig på att skriva vad som händer jag vet ;) 

Igår vart det en eftermiddag/kväll spenderad på skeppsviken i Uddevalla med Felle Erik Malin Linds Jerry Meela & Kim. :) 
Jätte mysigt! As kul! ja tjöta la hål i huvudet på allihopa hahaha :P Känns skönt att jag har kunnat umgås i gäng nu när jag har varit borta så mycket. Det är liksom itne så lätt o "komma tillbaka" ... Men alla verkar förstå! Vilket känns skönt! 
Man kan ju inte ha krav på vänner alls , dom är ju inga ägodelar! Så det har varit mycjket för mig att jobba med personligen då jag har fått inse att jag MÅSTE vara ensam mycket. Speciellt nu då som jag har varit i typ ett halvår. 

Tog avstånd ifrån ALLT & ALLA samtidigt. Ironiskt nog började jag ju på en ny skola , itne lätt o vara antisocial då heheh men jodå. 

Näst sista dagen och sista dagen klickade jag med människor så vi blev vänner för livet! <3 Jag klickade med flera innan ochså men jag hade kunnat klicka med MERA och TIDGARE om jag vart närvaren - men jag var inte redo. Och allt som sker är meningen :) 


Nu håller jag på och reparerar mig helqa vägen in i själen. Jag får ta det steg för steg! Annars kommer jag ösa vatten över huvudet och det orkar jag inte göra IGEN!! ;) 


Vad står på Ylvas( Nina självklart f ör er som kallar mig det ^^ )  Schema då? 

Mitt Schema DEL 1

* Träning - Rehab träning för min rygg/höft på Rosenhäll 
* Gå barfota! Ut i naturen så ofta som möjligt! 
* Meditiation 
* Ta hand om mitt "tempel" min kropp behövs ochså tas om hand om på alla sätt inte bara när det gör ont!
* Ut djupt in i skogen och skrika och gråta - Ge alla mina tårar till Moder natur som kommer använda det som näring!
* Ut och träffa vänner / ha kul! :) 
* Seriööst - HA KUL i SVERIGE! Annars drar jag med mig mina "problem" till Indien eller Kambodja eller vart ja nu en skall senare. 
* Tålamod!


Del 2:
* Yoga
* Omvandla all smärta av alla traumatiska minnen till en styrka och se det vackra i det!
* Tålamod!
* Vara öppen! För ALLT! SERIÖST!
* En dag i taget!


Ja så ser det ut just nu! Skall gå ectra långa promenader ochså! Gick barfota med Greta förut! HELT undebart! 
Har varit hos min healer Monica taraljuset  och spåt mig och fått Reiki healing som jag brukar få och idag hämtade jag en skiva med fördjupad Numeroligi på mig! :) SÅ kul och spännande och sedan jag har varit där har jag haft en otrolig energi!

Man lär sig så mycket om sig själv! Har skiva på min Tarot reading ochså så jag kan lyssna på den senare ( hon läste för ett år frammåt och delade upp det i ; Just nu , nästa månad , 3 månader , 5 mån , 6 mån - 8 mån och ett år :) sedan fick jag veta ÄNNU längre frammåt ochså och JA det är ju bara saker jag KÄNNT eller planerat i mitt innre! Inget för mig är "nyhet" ;) ÅH älskar världen! Tänk att man kan få sig en sån spark i baken så man kan komma på banan igen??? helt otroligt!!! )

Bliss n Eso – My Life (feat. Ceekay Jones) <--- KLICKA! <3

 
Men ibland känns det fortfarande som om jag vill springa och gömma mig... men inte en gång till.
Aldrig igen!

Nu är det dags......!

Ashlee Simpson – Undiscovered



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0