avslutning

Igår var det avslutning på skolan. Gött me lov o alla va fina o uppklädda! :)
Meela & Sofie´s ensamble spelade några låtar för oss de va awesome!!

Och idag har jag bara latat mig! Whoop!

Tänkte tipsa om en sjukt bra hårfärg! 
Iallafall om du har lite gula skiftningar kvar o kaaanske nått åt det orangea hållet..

Gulblond liksom.. Blääh

Men efter att ha använt :
 Resultatet:

Okej så har världens sämsta kamera och ingen har en bra kamera nära mig atm så såhär får de bli. 
Skit bra! Men jag kommer nog inte använda den senare kanske bara casting creme gloss för den är PERFEKT när man fått till färgen man vill ha! Pallar INTE hålla på mer uggghhhfff.^^ 

 
Sorry för kass kamera som sagt de blir bättre :3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0