Finaly blonde as f*ck :)

 
Äntligen fått till håret som jag ska nu i helgen wohoo! Tack Erik för att ja fick låna o ordna till håret hihi x) 
Blir nog att de får va ljust ett tag - sa ju att de skulle bli coppar/jordgubbs blond förut men heheh, inte än elr kanske itne ;)

Helgen har bestått av att plugga in Historia - har SJUKT mycket kvar fortfarande! Asså galet mycket! :( Och så har jag fof kvar fråpn svenskan en uppgift men jag har liksom focuserat på historian för det är mer där.. Har veckan på mig iallafall.. ^^ 
Och så har jag umgåtts me Erik o Älsk o gameat endel o så! ^^

Ska till vårdcentralen om ett tag så blir sen till skolan fett segt så klart att de skulle va nått sista veckan me hahah, suck. 

Snart är året sluuuut fan va najs! (Y) 
Hänt as mycket - seriöst så har de vart ett år med SJUK många insikter o så. Även vart sjukt tufft ibland men det har vart värt allt som hänt osv för o komma ht man är idag. :)

Behöver dock akut semester typ. Kan året gå fort kanske?
Jag vet liksom inte hur ngt blir i mitt liv haha. Hoppas allt ordnar sig så man bara kan go with the flow liksom. 

Aaaaaaaanyway , finns det fler därute som INTE firar jul? Vi firar ju inte jul ( inget oväntat xD ) så för oss är det ju bara jobbigt o handla typ haha alla jul låtar o så.. dock inte vart så mycket i år. Jag hoppas på att de dör ut till när jag fått kids. 
Sorry guys men jag kommer vara den föräldern som INTE ljuger för min unge - och ja lovar livet kommer vara magiskt o vackert o roligt endå , ja menar ska ja ens bli morsa så går jag "all in" brah. HAhah ;) ^^ <3

Btw; här är jag i Eriks Pikachu mössa haha <3 xD
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0