Men f*n! O.o

Försover mig för jag är helt slut även om jag gått o lagt mig kl 23?? Springer upp och är beredd på o hinna med bussen kl 9 men så klart så kommer inte den bussen! -.-
Drar hem , fixar med lite saker o käkar - blir att jag sätter mig med historian o skriver klart alltihopa.
Har arbetspass hela dagen idag och jag har bara jobbat med mina arbeten som jag har kvar.
men endå smått panik för jag aldrig lyckas ta mig till skolan! Seriöst är SÅÅÅÅ trött ... ZzZZzzz... 
Kan ta o ha lov nu tack! 
 
Iallafall har svarat på instuderingsfrågorna ifrån sidan 71-99 idag. Så nu är det klart!

Ska åka till skolan imorgon och ha matte hela dagen. Har egentligen inte lektion på fredagar men eftersom jag missade igår och idag. 
Fast jag har fortfarande jobbat med ämnena - svenska kvar nu sedan är jag klar för terminen - och då är det bara EN uppgift kvar om vi inte får någon mer. Plus att jag egentligen redan gjort den uppgiften förra året.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0