Gluten freeee - I´m gonna annoy u about it ;)

Slutat med Gluten nu då i över en vecka - JA kan ni fatta eller ??? JAG , fröken Hamburgare typ. Men JA asså SHIT VA BRA JAG MÅÅÅR å vad SMAL jag blir! Asså ... typ för varje dag så hgar min kropp blitt mer hälsosam elr något ahha mår super bra! Får inte utslag längre elr ont i magen - ALLS! har itne haft de på flera dagar! :D Enda sedan första dagen! 
tror ja vart fri i 10 dagar nu.

Jag är 
Pigg!
Glad!
(seriöst jag är fett pigg!!)
Går ner i vikt - hejdå alla pizzor, hejdå lilla kärlekshantag .. ey fan ta mina lår oxå??? xD 
Inga utslag ( man kan få utslag av gluten :/ Men dom är liksom bara där en "stund" .. kommer o går liksom hahah - orka det! Så det är HELT BORTA <3)
 
 
Jag tror dock inte att jag är 100% allergisk utan att jag överdoserat lite - seriöst LITE är fanimej en underdrift asså :S :S :S  ooopps...

rekomenderar er att pröva ! Man vet aldriig! :D 

Men som vanligt när jag slutar me något så blir jag ALLTID belönad av min super kropp <3 Bäst e den haha jag måste typ va en alien elr något .. xD





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0