Burger King🍔👑

Idag blev det lång promenad med lite Burger King till lunch/middag. 1.1 mil sammanlagt 💪 känns bra endå. 
Använder ju Kalloriräknaren (fatsecret) med så jag har koll på vad jag stoppar i mig. Har redan ätit nästan hela mitt RDI. 😂
Men nu vill man röra sig mer när sommaren bara kom så där plötsligt.

Tog lite onödiga bilder så klart! 

( Vi va ute och rökte nyss och när vi kom in så hade dem bytt kanal till Disney Chanel! Asså vah?! Och dem verkar inte ha rört något på bordet o de fanns inget där endå..)


























Tess
2018-04-22 @ 11:43:23
URL: http://tesswaltenburg.com/

Det ser väldigt härligt ut! :)

Svar: De var de verkligen ☺️🌺
Ylva Hägerström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0