äntligen

Så.. jag har varit borta ett tag från bloggen. Har verkligen känt att det varit sjukt deprimerande och stressigt .. inga pengar = obetalda hyror & räkningar.. låna pengar och tillslut fått gå till Soc och begära matnöd...

MEN .. nu har Socialtjänsten iallafall hjälpt mig och äntligen kommer jag kunna betala räkningar nästa vecka ! 😃 Har inte hört något från Försäkringskassan så klart ! Dem hade ljugit för mig med. Dem sade till mig att dem inte hade fått papprerna den 25e.. men när jag ringde till "växeln" och inte min handläggare så fick jag veta att det hade dem visst. Sedan är den lediga hela tiden så då är det inte lätt att få något gjort.. Men! Nu tänker jag inte lägga någon energi på det , utan lösa alla obetalda räkningar och andas!! 😁

Har även tagit kontakt med en vän jag velat ta tillbaka kontakten med väldigt länge , och vi skall ses på fredag o prata , dricka lite sommar grogg å reconnect 😃❤️ Äntligen! 🙏







Igår var vi hos svärföräldrarna och spelade lite boule o umgicks o käkade lite wok! 

Idag har vi klippt gräset utanför på våran uteplats 👍 
Vart ute på promenad med hundarna och bara tagit det lugnt. Nu blir det lite Youtube & en öl och lite chips till det.

Jag använder ju Kalloriräknare men endå trots det och lätt motion så känns de inte som jag går ner i vikt direkt , men känns ändå bra för jag har faktiskt hetsätit de senaste (trots att maten vart i snålaste laget de senaste .. ) så jag behöver hålla koll på mig själv kanske , men endå försöka vara okej med min vikt . 
Jag vill börja träna men inte förens vi flyttat till Munkedal. Finns ingenstans att träna här endå , gym mässigt alltså. Och just nu är jag väldigt omotiverad så då får jag stå de kastet helt enkelt. 🙈




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0