Yogagaöööh?

Näe de blir nog ingen Yoga riktigt än.. Jag fattar itne hur man skall kunna kika på appen samtidigt som man gör ställningen. 
Det är nog kanske bäst först med en instruktör.

Eller så kör jag bara på med träningen som jag byggt för mig själv nu via Nike appen och på gymmet och cykla och så får vi se när yogan kommer till mitt liv! =)

Kanske sakta men säkert? Kanske ångrar jag mig och lär mig en pose per dag? Det lät som en bra ideé,,,

Middagen från idag:
 
Greting <3
iida :)
2014-06-23 @ 19:05:26

Yoga e nice :) men du behöver inte börja med all träning på en gång ;) ta lite i taget tills d blir som en vardag å sedan så kan du börja med yoga.. E lätt att man börjar med allt på samma gång så man tröttar ut kroppen totalt så lägger man ner allt istället .. Men du e grymt duktig som tränar så mycket som du gör :D <3 älska träning <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0