Life is flowing like a river <3

Blir knäpp på alla datorer o skit!
Vill ha en bra spel data men samtidigt vill ja ha en "Jobb/skriva/foto/redigera-bilder-videos" data också.
Får bli o vänta lite till hehe , blir när vi kommer hem igen o ja fått "jobbat" till mig lite pengar. Vet inte vad jag kommer göra så därför skrev jag med "" hehe.
Blir nog en för 4--6tusen. Den ska ju hålla ett tag o spelas med osv.

REA på steam nu för er gamers out there! FAST jag vill tipsa om denna sidan med http://www.g2play.net/ där kan ni beställa spelen som finns på steam fast billigare och ni får en steam kod o allt funkar via steam som vanligt - det enda är att det är BILLIGARE so COME HERE KIDS!

Jag känner mig typ 50/50 as a person hahah. Ena sidan av mig är game-lover o äventyrare kanske tillochmed lite rave-are.. medans den andra delen av mig är lugn o fin älskar lugnet o havet o närhet o så lite elektriska prylar i min närhet som möjligt.

Musiken äger min själ!
Idag blir det rep med "bandet" i skolan. Ett av dem sista repen skulle jag tro för nu närmar sig terminen sitt slut och det börjar dra ihop sig till att stå på scen igen.


Och vi kommer ju att flytta om 3 månader till Munkedal - och det betyder att det är ca 4.3 månader kvar tills vi åker till Indien.

Avslutar alla ämnen i skolan perfekt också. Allt flyter på och inget får störa mig nu.
Kanske varit minst social på 2 år av mitt liv men dem som inte förstå att jag behövt de ja dem tänker jag inte lägga ned tid på.

Känns verkligen som att tiden här på skolan har varit så mycket mer än bara plugg.
Men det är ju kanske för jag ser det med "spirituella ögon" ;)
Man kan inte INTE vara spirituell anser jag eftersom du existerar. Allt som existerar är spirituellt och allt har sin mening o sin väg o förstår du inte någon annans väg så lägg inte näsan i blöt, bry dig inte. Det är ett tecken på att du kanske bör ta hand om dig själv o sköta sitt i stället. ;) *hint hint*

Längtar tills kameran kommer så att jag kan börja spela in på youtube.
Tänk att det har tagit mig så lång tid o låta mig själv njuta av livet o bara vara den jag är o GÖRA SOM JAG VILL UTAN ATT andras jävla åsikter eller KOMMENTARER ska trycka ned mig.

Har haft en del polare som tyckt att det vart en bra ideé o klanka ner på mig för att dem själva mått dåligt. Men det har jag förstått i alla fall, även om det tog tid.

ROTEN TILL ALL "ONSKA" ÄR DÅLIG SJÄLVKÄNSLA/SJÄLVFÖRTROENDE/MISSTOLKAD-SJÄLVBILD. Och ingenting annat.
Inte pengar. Inte vapen. Inte människan.
Men människan har blivit lurad , och hon är naiv människan , det är nästan vackert hur hon kan gå på allt.
Som en konst.
Men tyvärr kommer inget förändras förens man tar en titt in the MIRROR and MAKE A CHANGE! <3 ( nananaaaa nanana naananananaaaa! )
Men kom ihåg - det är ju bara vad jag TYCKER du behöver ju inte tycka likadant! Skit bra ju!
Vi utvecklas , nästa vecka kanske ja tycker nått helt annat! ;)
Äsch , ni borde inte ta något jag skriver med största alvar. Jag är en rolig prick. Och jag är ständigt föränderlig.
Men jag tror dock på det jag skrev högre upp , att det är dålig självkänsla / självförtroende - stördsjälvbild som är roten till diverse många problem.
Börja tänka " Varför gjorde han/hon sådär?" Jag kan garantera att ni borjar loopa och tillslut dyka ner till där jag är nu och då kanske vi tycker samma endå? ;)
Men jag tänker absolut göra en youtube video om detta så stay tuned!

And let´s make that change!
Emma
2014-11-27 @ 19:26:50
URL: http://thepastispractice.blogg.se/

Åh vad roligt att höra! Då hoppas jag du kommer gilla min blogg! :)
Vad söt hund du har förresten, vad är det för ras? :D

Svar: En mittelspitz :D Hon är helt underabr! världens bästa hund o hundras haha <3
Nina Ylva ( Nina Sativa )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0