Monday-Funday!

Underbar start på dagen!
Glad i magen , glad i kroppen glad i själen!

Fått ringa som en idiot till receptionen på näl , akuten på näl , mededcinska avdelningen på näl - receptionen i Uddevalla... ALLT för att försöka få tag på papper att jag vart SJUK?

Så blir det när man är sjuk i över en vecka!;)
Babylon behöver bevis!

ÄH , tro inte att de tynger mig eller att det är jobbigt!
Nej, svårt o få ner mig nu så bra som jag mår!

HÄLSA är A och O <3

Idag blir det piroger till lunch ! Är såååååå sugen! Blev JÄTTE gott o är SUPER nöjd!

Ni anar inte , jag har haft så DÅLIGT med energi att om jag har tvättat en dag säger vi så har jag inte ORKAT att vika den eller lägga in den i garderoben direkt.
Och jag ÄR en person som STÄDAR direkt! Jag är en person som avslutar eller på börjar så jag gör FÖR mycket inte så jag gör så lite så man undrar om det ens var en mening o gå upp?

Så ni kan ju förstå att jag är GLAD o mår BRA.
Kan inte sluta prata om det! ;D

Ta HAND om er! Lyssna till kroppen - som jag sagt så många gånger innan här i bloggen - ja nu har jag lyssnat och jag slutar aldrig lyssna igen!
<3
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0