It´s a Looovely day pack it up be on my way <3

 
 
Elise
2016-09-13 @ 15:37:45
URL: http://elisebags.se

Så underbara bilder, där hade man velat vara! :)

Svar: Helt underbart är det! Har en sån lyx att det inte ens är 2 min mitt hem så är det bara att börja promenera rakt ut i skogen ^^ Finns så mycket skog häromkring så skall utforska annumer , tröttnar aldrig på den vackra naturen <3 Greta (vovven min) ÄLSKAR det verkligen! Är så roligt att hon vet skillnad på "ska vi gå på promenad" och "ska vi gå ut i skogen?" Visst blir hon glad av båda (eller hon är jämt glad hehe) men jösses vad överlycklig och uppspelt hon blir av o få springa fritt i naturen! Härligt att kunna ha det så enkelt får jag medge. ^^
☯Nina Sativa☮

Matilda Berlin
2016-09-13 @ 22:03:31
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Men guu så underbart det ser ut! Jag har själv varit inne nästan hela dagen, så det där såg verkligen inte fel ut!

Svar: Ja de var underbart verkligen. , Älskar naturen😄💙
☯Nina Sativa☮




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0