grilla ?

Kanske ska vi dra å grilla lite ? Är dock så sjukt sugen på pommes! Bara dra å köpa pommes tallrik å käka ute i solen 😻 ! 

Jag vet inte hur varmt det är i vattnet men snart så tänkte jag öva lite hundsim med vovvarna , ingen är super förtjust i vatten men ja tänkte de kanske ändrar sig med åldern å att man är med & badar med dom. 
Tänkte ta med leksaker å ha i vattnet o hämta & leka med. 

Vi har fått få ut 3 humlor som varit härinne och hunlat , haha. Skit stora med ! Man börjar ju undra var dom kommer ifrån ? 
 

Har börjat med "fatsecret" kallori räknare igen. Tänkte det funkade så bra sist , och jag har ju för första gången i mitt liv gått upp lite för mycket - istället för att våga för lite ! 🤗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0