Hundryggsäck 🐾

Köpte denna ifrån Wish! Förmodligen sista beställningen  jag gör därifrån , rekomenderar Fyndiq numera! Billigt , snabbt och inga extra priser ifrån Postnord! Blev jätte lycklig när jag såg att det fanns ett annat alternativ till Wish. 

 Iallafall denna delen eller ryggsäck eller vad man skall kalla den är perfekt om man skall gå långt med sin lilla vovve och hunden behöver vila lite , eller om man skall åka iväg och har mycket att hålla koll på. Som I helgen så fick jag ha Sting i selen/ryggsäcken och kunde ha koll på Greta & min väska o mobilen å sådär.
Andra användingsområden kan vara till exempel när man cyklar så kan man ha med sin hund i selen snabbt och enkelt ! 😻 
Är sjukt nöjd ! Sedan om Sting är det? Mja, han klagar inte än så länge iallafall! 🐕









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0