Förmiddag i solen ☀️

(null)
Här sover vi gött💞


(null)
Sting med , underbar säng verkligen 😍


(null)
Smygfotografera älskling medan han sov så skönt 🥰


(null)

(null)
Så himla gulligt Stings tand syns 😍


Jag vet inte riktigt vad som händer idag exakt men de skall grillas iallafall 💪😍

(null)
Älskling kör me trimmern runt huset 💪


(null)

(null)

(null)
Älskling hjälpte mig att färga mina dreads (11st) med mörk brun nästan svart färg. Svärfar var så snäll & köpte färgen för den är så himla dyr hemma och online me tanke på att det bara är 11st dreads så ja behövde ju bara liten färg paket liksom. 38kr kostade den så de va ett kap som hette duga! 😄


(null)
Blev SUPER NÖJD äntligen är mitt hår inte fult 💪😍


(null)
Rött & Svart ❤️🖤


(null)
Så här det det ut nedsläppt ❤️🖤


(null)

Nu är de färdigt me trimmern, blir o titta på älsklingens moped! 🛵



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0