Lite bilder & besvikelse

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Besviken på att min halv bror hör av sig igår kväll o säger att han skall skicka pengar till mig för han vet att jag är i en kris just nu. Men tydligen så misslyckades han för jag fick inget och i min familj - blodsfamilj alltså så har de hänt mig alltid att jag blir lovad saker men så händer inget och jag får inget o ingen hjälp o stöd. Är arg på mig själv för att jag gick på de igen.

Hur swischar man fel? Det är ju failsafe för man ser ju till Vem man skickar till innan man ens godkänner med BankID ? Så hur lyckas man misslyckas när man ser allt så det inte skall bli misstag. 

De får mig att tro att de bara var roligt o ge mig hopp & sedan ta de ifrån mig, att han helt enkelt inte tänkt göra de ens - för ja menar hur misslyckad man när man ser vem det är han skickar till ? 
Eller är de bara jag som är traumatiserad från min barndom? 

För varför säga lova en sak och sen bara inte göra de alls ? Varför gör man så? 

Jag vet ja borde släppa de nu men ja tänker jag skriver av mig här istället för o prata om de för det finns inget att säga mer än " fan va besviken & ledsen man blir".. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0