Lite nytt från Sting & Ozzy 💗

Idag åker vi till Svärfar och stannar över helgen. Känns skönt och roligt!
Åh , jag har äntligen en dator nu. Jag tänkte jag skalll försöka uppdatera här som en dagbok , för mig själv med för det gör inget om ingen läser eller så utan det är roligt och bra för minnet. Mitt iallafall.
Greta avlivades förra tisdagen och det har varit tufft. Hon hade njurstenar som vandrat ner och fastnat in urinblåsan., Usch. Och hade man opererat hade det blivit fortsatta operationer enligt vetrinären så det var det mest humana att avliva henne än att hon skall behöva opererras varje halvår. Hon blev 9 år gammal och hade ett fantastiskt liv och var världens lydigaste och hon ålskade alla och alla älskade henne.

Äggdonatorn dog ochså den 9e mars så nu är hennes lidande över med.

Men här kommer lite roligt och fina bilder på Sting och Ozzy❣

 
 
 
(sen uppladdning för de skulle vart uppladdat redan men jaja :P )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0