Cykeltur till vackra Färgelanda

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

🚲 Cyklade till Färgelanda för o köpa lite mjölk o smör o så. Verkligen underbart vårväder idag så känner att jag o min Man får ta hundarna ut på en längre skogspromenad om en stund. 

Passade på att öva med att cykla med Sting när jag mötte Mannen och hundarna i Ödeborg , det gick rätt bra faktiskt för att vara första gången. Greta kan ju redan , hon klarade av det första försöket för flera år sedan - väldigt inponerande faktiskt! 😁



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0