Colourland

En av mina bästa vänner hjälpte mig att skaffa ett billigt abonomang (perfekt timing då det var nån specialare dem hade med Comviq den till den 1a Maj) För problemet jag hade var ju att myndigheter vänner o massa viktiga samtal kom inte fram , ibland skickades inte smsen och jag fick veta att folk ringt men att telefonen skulle varit avstängd när den varit på och jag suttit och väntat på samtal från Försäkringskassan,Läkare,Psyk osv.
Jag bad dem helatiden att skicka papper till mig med kallelser eller liknande eller ta det via mail - för jag har ju inte råd att KÖPA en ny telefon huxflux. Men nej - det kunde dem INTE göra och när dem gjort det så har jag oftast fått kallelse samma dag jag skall vara hos te.x läkare så ja.. tekniken går frammåt men ändå inte alls? 😝

Som det ser ut idag är jag ju sjukskriven pga trauma samt adhd behandling - men sökte för att ångesten och depressionen tog över hela mitt liv (för att göra en lång historia kort).
Sedan har jag nydligen ramlat med cyckel 2 ggr på samma dag men efter det så har jag så ont i Ländryggen,min skolios,nacken,hela ryggraden o de strålar som ner i låren o till smalbenen som elektriska stötar o så blandat me molande värk så jag skall akut till Rehab för att kolla så att inte nån disk kan ha hamnat fel..
För jag kan inte gå långa promenader längre , jag kan inte böja mig eller jag KAN men de gör SÅ ONT o ens plocka upp hundbajs o jag har 2 vovvar o en flytt om ca 2 månader. 
PLUS att för att jag skall kunna BLI bättre psykiskt så måste ja ut o röra mig , men de gör så ont så jag klarar knappt något. 
Så Akut tid till Rehab samt läkare på måndag och Psyk på tisdagen och veckan därefter ska de säkerligen höjas o läggas till mediciner. Äter ju antideprissiva samt lugnande men behöver få hjälp med sömnen - somnar jag nu för tiden så är de av smärta för de liksom värker så mycket så jag blir så jävla trött i kroppen. 
Men sovit bra har jag inte gjort på månader så jag känner att jag klarar inte att ha så dålig sömn mer.
Gud vad jag svammlar - men så ser det ut just i dagsläget.

Dessutom håller jag på o återbetalar till en av mina andra bästa vänner som hjälpte mig att lägga ut för den (tyvärr) krongliga telefonen , men nöden har ingen lag som dom säger och som tur är så har man försäkringar både från telefonen i 2 år som med följde bara sådär annars brukar de ju frågas i butik o man betalar extra - men så var det inte. Plus så har man ju folksam med. 

Sedan beställde vi via Comviqs Hemsida och kunde hämta ut på Pressbyrån så det kanske var därför.

💗Så tack vara mina fina vänner!💖 Och tack comviq för att ni har låga priser o erbjudanden ibland - för jag är just nu i en tid av mitt liv då allt från läkare till Fk osv behöver nå mig. Väldigt tacksam att jag har så fina vänner!💕

Jag har tagit lite "slarv kort" bara för att testa kameran lite så här kommer lite kort...

Konsum-Katten 💕
Sting myser efter en lång promenad i regn o snö(?!) som vi hade här i några dagar , alla årstider på samma dag - helt galet! Har det varit samma över hela sverige? Var även så I Kalifornien tydligen när jag pratade med en vän därifrån via Instagram/Snapchat.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0