Tillbaka till bloggen

Hejsan , oj va längesedan det var man var här. Jag tänkte att jag skulle börja skriva lite igen för det var så längesedan. Mycket har ändrats. Har städat lite i livet kan man säga så har människor som vill mig väl endast i mitt liv nu - hoppas jag ;) 


Försöker få A att vilja göra dreads på mig igen , har tagit ut dem och ångrar mig såååååå mycket !! 





Vill ha dom så här igen !! 😍😍 Jag vet att de kommer ta lång tid men det är ju så med dreads att man behöver ha tålamod och jag behöver lära mig det faktiskt. Dom säger att man ska ta hand om sitt hår för det är den ända kronan som inte tas av 👑




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0