ute på tur med filurerna 🐕

Hittade denna lilla larven igår i regnet.🐛 Håller tummarna för han att det går bra för han. Hoppas det inte blir en nattfjäril bara för dom avskyr jag 😆

Tungan ute 😋


Går inte att posera för kameran , det kan ju komma någon och då måste man ha koll 🐕😜


Hittade intressanta svampar på vägen men vet inte vilka det är för jag är så otroligt dålig på svampar men tycker alla svampar är så roliga o flummiga att titta på. Och med röksvampar är roliga att trampa på 😜🍄🌱

 Här snackar vi RABARBER 🤩
Dogs for scale ⚖️🐕🤪
Super stora! Har gjort rabarb kompott i somras med A med dessa. Eller det var mer eller mindre han som gjorde det och jag hjälpte mest till 🤭💚
Ozzy är trötter efter promenaden...
...men Sting vill leka ...
Så tittar Sting på mig som att jag skall få igång Ozzy till leka med han men tyvärr han får snällt vänta 🤭🐶 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zilvercrystal ☾

Bara en liten blogg om min vardag & tankar och ett ställe att samla mina foton och minnen✿ ♡

RSS 2.0